Продавець Интернет-магазин «МебеЛайм» - мебель и товары для дома по Дропшиппингу розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
421 відгук

Наразі ми не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (73) 064-08-53

Интернет-магазин «МебеЛайм» - мебель и товары для дома оптом

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка товару по всіх містах України на відділення транспортної компанії Нова Пошта. Товари з категорії Меблі можуть бути доставлені за адресою в будь-яке місто України за умови повної оплати товару. Так само можлива відправка товару Післяплатою за умови часткової передоплати (сума передоплати залежить від габаритів і вартості товару). Товари з інших категорій відправляються накладеним платежем без передоплати.
  • УкрпоштаВідправка товару Укрпоштою здійснюється тільки після повної оплати замовлення. Укрпоштою післяплатою не відправляємо. Вартість доставки по тарифах Укрпошти. Терміни відправки до 3-х днів.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на картку "Приватбанку"Ми надішлемо Вам номер картки та дані одержувача. Відправка товару здійснюється після 100% передоплати. Доставка оплачується покупцем. Комісія банку 0,5% від вартості товару, оплачується покупцем.
  • Післяплата
Доставка транспортною компанією

Доставка товару здійснюється транспортними компаніями «Нова пошта» та «Делівері». Вартість доставки оплачує одержувач. Відправлення здійснюються щодня, крім неділі. Товари відправляються на протязі 1-2 днів після здійснення замовлення.

 

Важливо!

1. Виробник залишає за собою право змінювати комплектацію та зовнішній вигляд товару без повідомлення продавця і покупця.

2. При оформленні замовлення через корзину на сайті або електронну пошту покупець тим самим підтверджує ознайомлення і згоду з правилами покупок в інтернет-магазині mebelime.com.ua

3. При отриманні замовлення, відразу перевіряйте товар на складі/відділенні транспортної компанії. Забравши замовлення з відділення ви підтверджуєте, що не маєте претензій до товару. Перед відправкою, кожен замовлення перевіряється 2 рази на цілісність та відсутність шлюбу.

Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?

Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж у присутності співробітника кур'єрської служби"), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу. Якщо ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару не приймаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner