Поширені питання
Товар відповідає фотографій?
Модель товару відповідає зображенню. Фотографія не може на всі 100% передати реальний колір моделі товару(у всіх різні монітори, екрани тощо). Іноді відтінок може трішки відрізнятися від фото. Характеристик та аксесуари можуть змінюватися. Магазин не несе відповідальності за зміни внесені виробником.Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?
Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності працівника транспортної компанії відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж таки в присутності працівника транспортної компанії), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу. Якщо Ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару не приймаються.