Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаВідправка товару по всіх містах України на відділення транспортної компанії Нова Пошта. Товари з категорії Меблі можуть бути доставлені за адресою в будь-яке місто України за умови повної оплати товару. Так само можлива відправка товару Післяплатою за умови часткової передоплати (сума передоплати залежить від габаритів і вартості товару). Товари з інших категорій відправляються накладеним платежем без передоплати.
- УкрпоштаВідправка товару Укрпоштою здійснюється тільки після повної оплати замовлення. Укрпоштою післяплатою не відправляємо. Вартість доставки по тарифах Укрпошти. Терміни відправки до 3-х днів.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на картку "Приватбанку"Ми надішлемо Вам номер картки та дані одержувача. Відправка товару здійснюється після 100% передоплати. Доставка оплачується покупцем. Комісія банку 0,5% від вартості товару, оплачується покупцем.
Доставка товару здійснюється транспортними компаніями «Нова пошта» та «Делівері». Вартість доставки оплачує одержувач. Відправлення здійснюються щодня, крім неділі. Товари відправляються на протязі 1-2 днів після здійснення замовлення.
Важливо!
1. Виробник залишає за собою право змінювати комплектацію та зовнішній вигляд товару без повідомлення продавця і покупця.
2. При оформленні замовлення через корзину на сайті або електронну пошту покупець тим самим підтверджує ознайомлення і згоду з правилами покупок в інтернет-магазині mebelime.com.ua
3. При отриманні замовлення, відразу перевіряйте товар на складі/відділенні транспортної компанії. Забравши замовлення з відділення ви підтверджуєте, що не маєте претензій до товару. Перед відправкою, кожен замовлення перевіряється 2 рази на цілісність та відсутність шлюбу.
Замовлення отримано, але товар пошкоджений, що робити?
Досить неприємна ситуація, хоч і зустрічається вона вкрай рідко і вирішується дуже легко і просто. Єдине, що потрібно – це перевіряти товар в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж під час отримання вантажу. Якщо товар пошкоджений, Ви повинні скласти АКТ дефектів (знову ж у присутності співробітника кур'єрської служби"), і Вам буде відшкодована страхова сума вантажу. Якщо ви забрали товар з відділення/складу не перевіривши його, претензії щодо повернення або відшкодування пов'язані з пошкодженням товару не приймаються.